Lite snabbt

Har haft fullt upp hela veckan med skola, jobb och lite andra saker. Har helt enkelt inte haft något roligt/intressant att skriva om! 
I onsdags förra veckan hade vi personalfest, vi åkte ut till en ö (?) och gjorde lite olika grejer. Det var riktigt kul, maten var god och så blev jag Månades Medarbetare i Juni! Fick lite godis och ett presentkort på Ådells. Så tror att jag ska köpa nya färgpennor någon gång snart. 
Jobbade fredag och lördag, annars hände det inte så mycket där. 
 
I söndags var jag först och fotade på KDRF's ponnydressyr, men var tvungen att fara kring 12 för att jag skulle till stan och träffa Susan! Det var kul att prata med någon som tycker om samma band, lika mycket som jag gör. 
Sen såg jag The Maze Runner med Johanna, Helena och Mye. Den var riktigt bra, ska försöka få tag i böckerna och läsa dom också!
 
Imorgon har vi kroki, det ska bli kul att göra det igen! 
 
 

Comments
ɑ n n i k ɑ says:

Fina bilder :)

2014-09-23 | 21:27:40
Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback