Bilder från Sweden International Horse Show

 
Nikon D7000⎢Sigma 70-300⎢SIHS
 
Är nu tillbaka efter en sjukt rolig helg i Stockholm! For direkt till skolan när vi kom fram imorse kl 8, så jag är rätt så trött. Det har inte blivit mycket sömn alls i helgen, haha. Men jag ångrar inte en sekund att jag for dit! Har ju ända sen jag var liten velat fara på Stockholm Horse Show (då det var i globen), och det kändes lite konstigt att faktiskt vara där.
Det kändes rätt häftigt också att se såna ryttare som jag såg upp till när jag var liten (Malin Baryard, John Whitaker osv)! Fotade ca 1500 bilder, har gått igenom alla och försökt välja ut dom som vart bäst. Har suttit och redigerat sen jag kom till skolan imorse, och har väl ca 100 bilder uppe i photoshop just nu som jag ska redigera imorrn. Fler bilder är på väg!

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback