Vänd rasismen ryggen

Som jag skrev igår så var jag på torget och förde en tyst protest mot SD och partiledaren Jimmie Åkesson, tillsammans med väldigt många andra skelleftebor. Blev glatt överraskad över hur många som stod med ryggen mot! Fick ingen frånvaro från skolan heller, då i princip hela klassen skulle dit haha!
  Hann vara hemma i nån timme innan det bar av mot södra bergsbyn till personalmöte/fest. Det var jättetrevligt och maten var supergod. Fick också testa skjuta med luftgevär för första gången i mitt liv, och lyckades träffa 'ordentligt' på 5e försöket! Och så fick jag och Julle massor med beröm, känns så kul att jobba just nu och är supertaggad inför sommaren!!
 
For en sväng till Ica Maxi när mamma och pappa kom och hämtade oss efteråt, hittade Catching Fire för 99:- och en tidning med Arctic Monkeys (!!) på som jag självklart var tvungen att ha för 69:-
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback