Cavalier Youth

I söndags åkte jag ju ner till Stockholm för att fara på konsert. Träffade Vic kl 11 på centralstationen, då vi direkt gick till Bengans och köade för signeringen. 
Det kändes overkligt att få träffa och prata med mina hjältar efter 2-3 år. Var galet nervös så fick knappt fram ett ljud när jag skulle säga nåt, haha. Josh (sångaren) såg att jag hade en Arctic Monkeys tröja på mig och började prata om dom! :') Gjorde ju helt klart rätt klädval. Då vi gick ut ur affären kunde vi knappt andas och typ grät (fast utan tårar, om det makes sense??).
   Sen drog vi till fryshuset och satt inne där och väntade på att mina bröder och Lalla skulle komma dit. Ställde oss och köade en timme före insläppet, men stod rätt långt fram ändå! (5-6 personer framför mig?). Passade på att köpa en hoodie, en t-shirt och ett armband före konserten började!
 
Har inte ord att beskriva hur underbart fantastiskt och galet det var att få se dom, höra mina favoritlåtar live, stå där i klumpen med människor och skriksjunga till alla låtar tillsammans med folk som tycker om dom minst lika mycket som jag gör. Dessutom lovade ju Josh att dom ska komma tillbaka snart och headlinea i Stockholm :')
 
    Dagen efter spenderades ensam hemma hos min bror, tog tåget in till centralen kl 16:45 och drog direkt vidare till Arlanda för att vänta på flyget. Åt på max, fikade, köpte godis och läste hehe. 
Är ju typ helt död och mörbultad i kroppen, men ååhh så värt det. Skulle göra vad som helst för att få uppleva dagen en gång till. 
 
 
Hahah oj, insåg nu att Max inte kom med på nån bild! Men han satt iaf längst till höger på första bilden :')

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback