Some infinities are bigger than other infinities

I fredags var jag först på stads med johanna och sen gick jag på bio med helena, sandra och petra! Vi såg 22 jump street, som var galet bra och garvade typ hela filmen. 
Idag skulle jag gå på stadsfesten med helena, sandra och mye men både sandra och helena var sjuka så det blev bara jag och mye. Men vi hade kul ändå! Och så kom jag på lite spontant när vi satt på subway att vi skulle se the fault in our stars eftersom hon inte hade sett den. Så det gjorde vi och den var lika smärtsam den här gången som för en vecka sen. 
 
Plockade upp pennan igår och satt uppe halva natten och ritade. Det var rätt länge sen jag blev hyfsat nöjd med något jag ritat, och det var länge sen jag faktiskt gjorde klart det jag påbörjat. Lyssnade på Ultraviolence på vinyl (som jag köpte på bengans i torsdags) och så hade jag katten bredvid mig som låg och kurrade så det var rätt mysigt. 
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback