Maleficent

Har inte kommit ihåg att blogga någonting de senaste dagarna så skriver en kort sammanfattning om vad som hänt sen sist!
 
Torsdag: Jag och Julle for till Ica och testade froyo för första gången, det var hur gott som helst! Till och med bättre än mjukglass! Sen moppade vi till friskis och tränade mage/rygg i typ en timme och så bar det direkt av till ridhuset så fort jag kom hem för att vara på möte. 
 
Fredag: Såg Maleficent på bio i fredags med Mye, Sandra och Helena! Den var galet bra, omgivningen i filmen var helt fantastisk och Angelina Jolie var lika fierce och bra som alltid. 
 
Lördag: Johanna frågade om jag ville följa med henne till SRK och kolla på hopptävlingar! Tog inte med mig kameran för att jag trodde att det skulle regna, och så håller den på att bli lite knäpp. Typ direkt vi kom dit blev det paus i 1h så vi passade på att gå till Ica Maxi och köpa lite ätbara saker. Hade det riktigt trevligt, önskar bara att jag hade haft med mig kameran!
For ut på äventyr med cykeln senare på kvällen (orkade inte gå promenad, haha) och insåg hur kul det är att bara fara ut och cykla så tror jag ska göra det oftare nu under sommaren!
 
Söndag: Gjorde inget speciellt, jag och Julle gick på promenad i värmen och så såg vi på nån halvbra film. Satt och skrev på Kalla Kriget fördjupningen i några timmar och blev klar kl 2 inatt. Det känns bra att ha skickat in den, men borde ha lagt ner mer tid på den sista delen. Gjorde inte riktigt det bästa jag kan eftersom jag var så trött.
 
Idag, Måndag: Vi började kl9 och hade brännboll med ES1d och ES2d (media). Var inte med på brännbollen utan satt bara och tittade på och åt kakor som vi hade med till fikat. Vi fick sluta halv 1 efter att vi fått veta våra mattebetyg (jag fick D woho!!). Min chef smsade och frågade om jag ville jobba 16-20 och såklart sa jag ja! 
 
 
Imorrn är ju sista dagen av årskurs 1, vilket känns både bra och dåligt. Tiden har gått så galet fort, känns som att det var nyss jag började gymnasiet?? Men det ska bli så skönt med sommarlov och känner att jag verkligen kan behöva en paus från skolan. 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback