I've been sitting here for ages, ripping out the pages

Är ledig hela veckan förutom lördag och söndag då jag jobbar, det känns faktiskt som att jag har sommarlov nu! Har målat mitt sängbord, satt upp en hylla i mitt rum åt mina böcker och satt upp några tavlor. 
Johanna fyller år imorrn så har suttit i nån timme och fixat hennes present medan jag lyssnat på X av Ed Sheeran på repeat. Det albumet är så galet bra! 
Fick min lön för juni månad idag (nästan 3000kr) så imorrn ska jag och pappa till stan och shoppa! Sen ska jag till Johanna och fira henne. På torsdag ska jag på begravning, och på fredag blir det Lycksele Djurpark med Mye och min familj (- mamma). Och som sagt jobbar jag lördag och söndag. Ska fota maaaassor på fredag så det blir nog några inlägg med bilder därifrån, se fram emot det haha! 
 
Kommer nog kunna köpa en ny kamera efter sommaren!!! Det behövs verkligen, tror min kamera som jag har nu är minst 8 år gammal och den har använts väldigt flitigt under dom åren. Så vi får se om det blir en ny kamera i augusti! :')
 
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback