Get in loser we're going shopping

Var på stan med pappa idag! Vi gick på second hands, en sväng runt centrum och åt på wayne's och sen gick vi snabbt in på Ö&B så jag fick köpa deo. 
Fick även Submarine (soundtrack) LP och Arctic Monkey's AM på LP av mina syskon i sen födelsedagspresent :') Så nu har jag lite nytt att spela. Fick också Sagan Om Ringen trilogin (böcker) av pappa som jag glömde ta med på bild. 
 
Jeansjacka (med fickor) 30:- (PK 2nd Hand)             Stickad over-size tröja 85:- (Myrorna)
Den Tomma Stolen 30:- LOTR 3 30:- Harry Potter 2 20:- (PK 2nd Hand)
BH 179:- Trosor 3 för 2 139:- (Lindex)
Americana - The Offspring 10:- (Myrorna)
Nivea deo 18:- Minttabletter 10:- (Ö&B)
Elvis LP 20:- Elvis LP 30:- (PK 2nd Hand)
AM & Submarine (Cdon.com) ♡
 
 
 

Comments
Crazie - says:

Jeansjackan är underbar *0*

2014-07-16 | 19:19:58
Blogg: http://crazie.blogg.se

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback