Espresso House

Igår var jag hos Johanna till typ halv 2 på natten, vi såg film och typ pratade. När jag kom hem så var ytterdörren låst, och när jag skulle ringa till mamma så dog min mobil, haha! Våran ringklocka funkar inte heller men som tur var hörde mamma när jag knackade på dörren så hon kom och öppnade. 
 
Körde moppe till stan idag och fikade med mina syskon på espresso house! Det var gott men skulle kanske ha tagit nåt annat än bara saker som smakar choklad. Sen gick vi en sväng på stan, letade efter present till mamma men det slutade med att jag köpte två berlocker (?) som jag kan ha på mina chokers! Dom kostade bara 10:-/st på Ur&Penn, kände att jag behövde dom. Köpte en Snapple på hemmakväll också, var så länge sen jag drack en!
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback