Worry does not empty tomorrow of its sorrow; it empties today of its strength

Har inte uppdaterat på den här bloggen på flera månader, men nu har jag tänkt att jag smått ska starta upp den igen! Ska försöka hinna med att ändra designen, om jag hinner mellan allt tv-serie tittande och läsande.
Under de senaste månaderna har jag läst och köpt böcker för alldeles för mycket pengar, tittat alldeles för mycket på serier och filmer, återupptäckt min kärlek för Leonardo DiCaprio, börjat trivas bättre på skolan (tror jag) och haft underbara stunder med mina vänner. 
Har dessutom köpt biljett till You Me At Six' konsert i Sverige 9 mars (!!!). Ska dit med mina fina söderlänningar Vic och Lalla :') 
Hittills har 2014 vart många gånger bättre än hela 2013, och bättre kommer året att bli! 
 
 
 
Ska nu försöka leva efter det här mottot, känner att det kan behövas.

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback