We're dressed in black, head to toe

Tisdagar är definitivt den jobbigaste dagen! Vi har tre långa lektioner intryckta före lunch, och två efter. Gjorde ingenting på svenskalektionen, utan skrev insändaren nu hemma med hjälp av mamma. Men det känns bättre att göra det hemma och göra rätt, istället för att skriva på skolan och inte ha nån aning om vad man ska göra. 
På NK:n såg vi en ganska intressant film om kärnkraftverk. Har aldrig sett något positivt med kärnkraftverk (ser fortfarande mer nackdelar) men nu känner jag mig inte lika negativ mot det, haha!
Efter skolan missade jag och Mye bussen, så vi sprang runt på stan och köpte choklad och Mountain Dew till vi tog kvart över fyra bussen hem. 
Sen jag kom hem har jag bara skrivit på insändaren och annars inte gjort något vettigt. Men såg att dom har lagt ut Catching Fire på swefilmer, så ska mysa ner mig under täcket och se på den efter Teen Wolf
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback