"Imperfection is beauty, madness is genius, and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring."

 Jag längtar så mycket till mars för då får jag återförenas med mina älskade vänner i Stockholm. Och så får jag se You Me At Six, no big deal, gråter absolut inte av bara tanken. Dessutom ska dom släppa nytt album på måndag, ser så mycket fram emot det!
Och så längtar jag till i helgen för då ska jag och Johanna köpa massa godis och sova på hotell i umeå (och så måste vi sitta på föreläsningar, men whatever). 

 Testade göra gifs också, hur cool är inte jag?
 
 
 
 

Comments
Johanna HH says:

INTE OKEJ ATT JAG ÄR SÅ TAGGAD PÅ ATT TRYCKA GODIS OCH SE PÅ AMERICAN HORROR STORY I ETT HOTELLRUM I UMEÅ.
Eller jo, jag ska ju vara med DIG!!

Svar: ahhahahah samma här!!
Linn Lundström

2014-01-23 | 22:23:51
Blogg: http://johannahholmlund.blogg.se

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback