To die by your side is such a heavenly way to die

Har precis skrivit klart alla loggböcker till engelskan och det är två veckor tills den sista av dom ska lämnas in. Känns bra att faktiskt ha gjort något i tid för en gångs skull, haha!
Igår jobbade jag mellan 16-19. Mådde typ illa för att jag var så nervös eftersom jag inte brukar jobba så mycket. Men det gick faktiskt riktigt bra (det var en jättelugn dag, förutom hockey-kön). 
 Har sett några avsnitt av Doctor Who och American Horror Story idag + gått ut med hunden i ca 1h 30min. Massa fruktsallad har jag också ätit. Lyssnar på fin musik och känner mig inte så stressad just nu, så tror jag ska läsa ut The Hobbit ikväll också.
 
 
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback