Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy.

Just nu håller jag på att läsa boken Girl, Interrupted av Susanna Kaysen. Filmen skiljer sig rätt mycket från boken (som den är baserad på), men jag måste säga att boken är väldigt intressant. Jag skulle nog ändå våga säga att filmen är något bättre. Tror jag har typ två kapitel kvar, så har tänkt läsa ut den ikväll.
Hitills har jag hunnit läsa 5st (+ Girl, Interrupted) böcker under det här året! Och mer ska det bli. 
 
   Idag har vi haft bild under heeela dagen, och jobbat med våra Alla Hjärtans Dag-installationer. Det var tänkt att vi skulle stanna och sätta upp dom efter alla hade slutat, men det var så många grupper som vart klar tidigare så vi fick sluta så fort vi satt upp allt. Känner mig nöjd med våran installation! Vi bytte ju idé några gånger, men det blev faktiskt riktigt bra. Ska ta några bilder på den imorrn och lägga upp här så alla som inte går på a-torp också kan se! :3
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback