Strange days

Mamma fyllde år i onsdags, och idag ska vi och släkten fira henne! Vi ska typ äta kräftor eller nåt, och så får jag cheesecake till efterätt :') Har dock fortfarande inte hunnit köpa en present till henne än hehe.
 
I torsdags var det tänkt att Mye skulle komma och sova hos mig så hade köpt massa dipp och grönsaker, men det hann bli rätt sent innan hon kom så vi bestämde att ta det en annan dag. Istället kom julle och hjälpte mig äta upp allt medan vi såg Sleepless In Seattle. En hyffsat bra film faktiskt! Somnade några gånger mot slutet så kommer inte riktigt ihåg hur den slutade, haha. 
 
Och så har jag börjat om att se Supernatural, hade tänkt hinna se klart det innan säsong 10 börjar!
 
Mitt hår börjar bli rätt så långt igen, kanske ska klippa av det snart??

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback