Loot Crate

Mitt på bildteorilektionen fick jag veta att Pierce The Veil och Sleeping With Sirens ska komma till sverige i mars! Freakde ut ganska mycket hahah, men verkar som att jag ska fara iallafall! Ska försöka få tag i VIP-biljetter när dom släpps.
 
Annars så kom min Loot Crate idag! För er som inte vet - Loot Crate är en box som man får varje månad (typ som smink osv) och innehåller nörd/gaming grejer, och så kan man prenumerera på den i så många månader man vill. Dom har olika teman varje månad, och den här månaden var det Heroes! Ska dock inte fortsätta prenumerera på dom, men det var kul att få hem!
 
I den här fick man en POP Vinyl-figur (Groot från GoTG), en Ninja Turtle, glasögon som ser ut som Ninja Turtles grej för ögonen, en magnet, en pin, nånting till skorna, en typ doftgrej?, och lite mer smågrejs. Det är ju inte jättebra grejer, men jag ville bara ha vinyl-figuren så, hehe. 
 
Snart följer jag med Mye och Jennifer till SURF över helgen, då dom ska tävla och jag får testa min kamera lite!
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback