"To live a creative life, we must lose our fear of being wrong."

I lördags firade jag att Camilla fyllde 16 med några andra brudar, och i Söndags fotade jag dressyrtävling.
Sen har skoldagarna flytit på lika sakta som vanligt.
 
Idag på idrotten sprang jag 2km, (eller ja, joggade och gick lite). Trodde typ jag skulle dö, men tog mig runt iallafall!
På bilden fick vi börja använda ritplattor och lära känna illustrator, vilket jag ser fram emot att göra, det ska bli kul att fortsätta med det imorrn!
 
På Fredag har jag sovmorgon till 12:15 och lektion till 13:15 och sen ska jag och mamma fika på Wayne's. Såå skönt att få sova ut en dag extra! 
Däremot måste vi vara på hantverksmässan 1 timme på lördagen, men det blir nog trevligt ändå så det gör inget! Och på söndag blir det att fota hästtävling igen, för Johanna ska tävla! 
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback