Hey moon, please forget to fall down

Hey moon, don't you go down ~
 
Har ganska nyss kommit hem från jobbet, sitter just nu och lyssnar på ymas. 
Min chef ringde mig då jag var på skolan och frågade om jag ville komma och jobba kring 4, och såklart sa jag ja! Jobbade igår också, känns bra att tjäna ihop lite pengar :3
 
Vi hade idrott idag som sista lektion, och även fast själva grejen vi gjorde inte var så kul, så kändes det typ 1000ggr bättre än då jag gick i Kåge. Har inte lika mycket press på mig, och det känns som att fler är ''som jag'' i min nya klass. 
Trivs rätt bra faktiskt-
 
Ska se nåt avsnitt av PLL (börjar bli besatt av det, varför har jag inte sett det ordentligt förr?) och sen ska jag sova för jag är såå trött.

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback