YOU CAN BANDAGE THE DAMAGE, BUT YOU NEVER REALLY CAN FIX A HEART

Har inte bloggat på flera dagar, men mitt liv är så ointressant som det kan bli, typ!
Det enda jag har gjort är att sitta vid datorn och se på Doctor Who. Igår var jag och gymmade och sen for jag på klassmöte, och efter det tränade jag på SOn i typ en timme! Så då hann jag inte sitta vid datorn :(
Hoppade tillochmed över Grey's för att plugga! *applåder*
 
Har nyss fotat massa bilder på mig, vet dock inte om jag ska lägga upp dom för att dom vart inge bra! Men aja.
Ska snart till holken på kioskmöte, och sen ska jag, Mye och Julia ''jobba''! Så det blir trevligt :3
 
Har lyssnat på Demi Lovato (albumet Unbroken) i flera dagar nu, har nästan inte lyssnat på nåt annat, haha!
 
Hörshej!
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback