WHO WILL TELL THE STORY OF YOUR LIFE, AND WHO WILL REMEMBER YOUR LAST GOODBYE.

Igår spenderade jag kvällen med Julia och Johanna, vi hade riktigt trevligt! Pratade massor och såg tv.:)
Skulle sova hos Julia eftersom att hon var ensam hemma, men vaknade av att jag var alldeles blöt i svett och kunde inte somna om på 1 timme. 
Så jag gick hem. Somnade kring halv 4 kanske! Vid 7 på morgonen kom Johanna hem till mig för att hon inte skulle ta sig hem annars, så då sov vi till typ 10.
 
Hon for hem för ett tag sen, och jag har bara legat och tittat på mina youtubers, lyssnat på musik och försökt ta mig vidare i Candy Crush men det går inte bra :(
Ska se lite Doctor Who kanske, och så måste jag städa så att mamma inte blir arg.
 
Kom precis på att jag har sportlov nu, åååhhhh så skönt :')
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback