THE SILENCE WILL SET HER FREE

Första dagen på påsklovet! Sov inte så bra idag, hade glömt stänga av väckaren så vaknade då den ringde (eller egentligen efter 5 minuter då mamma kom in och väckte mig för att jag skulle stänga av). 
Kunde inte somna om på ett bra tag efter det. Sen blev jag väckt 20 i 10 </3 
 
Har iaf varit ute och gått med pappa och Shira, fotade eftersom det är så bra väder! Blev kanske inte såå bra bilder, hade lite fel inställningar, alla bilder vart extremt ljusa.
Kunde rädda några av bilderna, så här är några av dom!
 
Nikon D40x | Nikkor 50mm f/1.8 | Foto: Jag
 

Comments
Johanna says:

Åh så fina bilder! Du är en jättebra fotograf. :) Gillar bilden där hon sitter på bänken. ;)

Svar: tack :')
Linn Lundström

2013-03-29 | 13:27:45

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback