LONELINESS IS A CROWDED ROOM

Som dom flesta vet så hatar jag torsdagar, och idag var inget undantag. Av nån anledning får jag alltid jätteont i huvudet och blir less allting :(
Så for hem före sista lektionen för att mitt huvud typ dunkade. När jag kom hem la jag mig och sov i kanske 1-2 timmar?
Sen åt jag middag och efter det la jag mig i min säng och läste Sankta Psyko. Läste ut den också, så det betyder att jag har läst typ 330 sidor bara idag! Den var iallafall jättebra, önskar bara att den hade varit längre.
Nu har jag kollat igenom alla videor på youtube som jag har missat dom två senaste dagarna, så ska se lite Doctor Who kanske, och läsa mer Vargbröder.
 
Glad Påsk på er!
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback