KEEP ALL IMPORTANT INFORMATION IN YOUR MIND ONLY

Förutom att ha blivit otroligt glad när jag såg paketet i brevlådan, har resten av dagen varit rätt okej.
Jag och Mye har sett Sherlock (serien) på rasterna. Åhh det är så bra :D
Fredagar är en rätt dålig dag egentligen, för vi har alla tråkiga lektioner på en dag. Matte, Svenska, Spanska, NO, Idrott. Men idag kunde jag stå ut med det iaf!

När jag kom hem fotade jag, sen såg jag Dan's förra liveshow som jag missade. Då började han prata om en animé som heter Death Note! Har länge tänkt se vad det är för nåt, för både han och Phil har pratat mycket om den :3
Så jag bestämde mig för att kolla, och nu är jag fast,  haha!
Den är verkligen jättebra, så dom som gillar manga/animé och inte har sett den än borde göra det :D
Är bara på avsnitt 5 än så länge, men nu ska jag fortsätta se det.
Ïkväll ska jag, Julia och Mye jobba i holken så spenderar min fredagkväll där. 
 
Byyyyyeeeeeeee
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback