IT'S LIKE YOU'RE MY MIRROR STARING BACK AT ME

Sitter just nu och myser i min lamamössa, lyssnar på Justin Timberlake och läser vargbröder.
Är hungrig så ska samla krafter för att gå till köket och hämta något att äta ;)
 
Det enda speciella som har hänt på skolan idag, är att en tjej&kille från Svenska Försvarsmakten var och hälsade på! Dom (eller hon mest) berättade hur det var att jobba som soldat och visade massa bilder från Afghanistan. Det var ganska intressant faktiskt, även fast jag nog aldrig skulle våga jobba som det.
 
Åh juste, på svenskan har jag börjat läsa en bok som heter Sankta Psyko, har läst 10 kapitel och är redan fast, den verkar faktiskt riktigt bra!
Ska börja läsa mera, förr läste jag hela tiden och saknar det så mycket. 
Nu ska jag återgå till min bok, 
byyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeee
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback