IT TAKES A FOOL TO REMAIN SANE

Har spenderat kvällen med mina fina väner, Josef, Camilla, Lukas, Otto, Lars och Konrad. Först satt vi hos Josef, jag va inne på tumblr (och lyckades få post limit typ direkt). Sen gick vi till pizzerian i Kåge och beställde pizza!
Jag tog en vesuvio för jag är så badass och åt skinka (fast jag ska sluta vara vegetarian nu, eller dra ner på det iaf). 
Sen gick vi till Ica medan vi väntade på att pizzorna skulle bli klara!
Så köpte en cola och en monster, så är lite pigg just nu :D
 
Vi var också ute och gick med Josefs hundar kring 8, och före det såg jag några avsnitt av Death Note!
Sen kom Mye och då såg vi Sinister. Efter det gick vi upp och Otto spelade The Grudge på Wii medans vi andra typ satt och skrek då det var läskigt x)
Nu sitter jag och Mye hemma hos mig och ska se typ sherlock eller Naruto eller nåt :3
 
Ville bara uppdatera nu för kommer inte komma ihåg vad jag ska skriva sen, men 
hejdåååååååå
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback