AND I'M DOWN, DOWN BUT DEFINITELY NOT OUT.

 
Igår vid 6-tiden så for jag och Julia till ridhuset för att, tillsammans med dom flesta i US, ta hand om dom som gick FULKen. (Förberedande Ungdomsledarkurs)
Vi hade roligt på kvällen med massa lekar i manegen och sånt :)
Jag, Julia, Therese och Johanna satt och pratade till typ halv 5 (på natten). Då bestämde Johanna sig för att sova, och en stund efter skulle dom andra också sova. Jag somnade kanske vid 6 då min mobil började få slut ström, och så skulle vi kliva upp vid 7!
Sov kanske 40 minuter, och då vaknade jag många gånger också, så har typ inte sovit nånting inatt. Är jättetrött nu, sov i 2 timmar då jag kom hem, sen såg jag lite på Doctor Who.
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, men ska ta det lugnt idag och gå och lägga mig typ 10 ikväll!
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback