Johnossi

Igår tog jag halv 5 bussen in till stan och gick runt där och letade efter skor. 
Jag köpte ett par för 399:-.
Sen mötte jag Johanna på Max, vi köpte varsin lyxshake och Cookies 'n' Cream var en stoooor besvikelse.
Vi gick till Ica och köpte lite godis och sen gick vi vidare till Trästocks och mötte upp Mye.

Det regnade jättemycket där ett tag, så det var väl mindre kul, men annars hade jag det jättetrevligt!
Och Johnossi var så otroligt bra, önskar bara att det hade vart längre.
 
Nu har jag sett en film som heter The First Time, med Dylan O'Brian! Den var jättebra :D
Ska gå och äta lunch och så får vi se vad jag hittar på idag.
 
 

Comments
Louise - Elsalouise.blogg.se says:

Hejhej! Eftersom du tar så fina bilder så tror jag att du har en bra chans i min fototävling som är igång just nu!
Varför inte kika in och kanske delta? :) Kram!

2013-07-27 | 16:37:21
Blogg: http://elsalouise.blogg.se
olivia ♡ - mode, foto & vardag. says:

gud så fin blogg du har!

- lust med ett bloglovin'byte?

2013-08-02 | 11:52:45
Blogg: http://olivias.webblogg.se

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback