IT'S A MAD WORLD

 
Hade sovmorgon idag, så sköönt, fick sova 20 minuter mer än vanligt!
Första lektionen var engelska, och då fick vi tillbaka våran skrivuppgift som vi gjorde i måndags. Jag hade A, woo!
Resten av lektionen skulle vi spela nåt spel på engelska, ganska chill.
Imorgon har vi nationella prov i spanska, kan ingenting så ska väl bli ''kul'' att se hur det går. På sista lektionen, som är elevens val (jag har språk) såg vi en film som heter Trust, den var ganska bra faktiskt c: 
 
Somnade då jag kom hem från skolan för att jag hade så ont i huvudet, nu har jag suttit och kollat upp hur man kan studera i england (universitet).
Ska fortsätta se The Perks Of Being A Wallflower eftersom jag inte hann se klart den igår, byyyyeee

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback