HELLO INTERNET

Hellooouuu!
Bestämde mig för att skaffa en ny blogg, så tog det första bloggnamnet som jag kom på (var dock tvungen att ha två u i lundström för att linnlundstrom var upptaget) och slarvade ihop en header!
 
För er som inte vet vem jag är, så heter jag Linn Lundström, är 15 år och bor lite utanför Skellefteå, i en ''by'' som heter Ersmark.
På fritiden gör jag ingenting typ förutom att sitta vid datorn (tumblr,twitter,dayviews,youtube) och ibland går jag ut och fotar.
Och såklart lyssnar jag massa på musik, mina favoritband/artister är
Justin Bieber
You Me At Six
Panic! At The Disco
Sleeping With Sirens
Pierce The Veil
Bring Me The Horizon
Demi Lovato
Blink-182
30 Seconds To Mars
Radiohead
Of Monsters and Men
 
och ja, många fler!
 
Kamerautrustning; 
Nikon D40x
50 1/8f
Sigma 70-300
+ batterigrepp och nåt mer
 
Hm.. Vet inte vad jag ska skriva mer om mig, men det där är typ det ni behöver veta!
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback