TURN A PAGE, I'M A BOOK, HALF UNREAD.

Inget intressant har hänt i mitt liv idag typ, lämnade in min engelska skrivuppgift (som är typ två veckor försenad, hehe) och fick A! 
Gjorde några småfel, som jag egentligen vet hur det ska vara, men är ändå nöjd :D
 
Hade bild på elevens val för första gången också, eftersom att våran lärare har varit borta dom andra 3 gångerna det skulle ha varit. Men fick inte mycket gjort där, för hade ingen aning om vad jag skulle rita.
Skulle egentligen ha tränat efter skolan, men eftersom att jag är så bra så glömde jag ju helt bort det .__.
 
Har försökt fått något gjort nu ikväll, måste plugga innan Grey's Anatomy börjar, och hade tänkt se Doctor Who eller Adventure Time, men på nåt konstigt sätt så hinner jag aldrig göra någonting!
Även fast jag gör absolut ingenting på datorn, förutom att kolla runt på dayviews. Men nu måste jag verkligen gå och plugga, kommer misslyckas totalt på provet imorrn annars..!


Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback