TORSDAG ÄR DEN DRYGASTE DAGEN SOM FINNS

Torsdagar är nog dom sämsta dagarna. Lektionerna är intryckta, vi har typ max 10 minuters raster, och lunchrasten är 30 minuter...
Orkade inte göra så mycket dom två sista lektionerna, hade världens huvudvärk och var så trött att jag höll på att somna sittandes!
 
Så fort jag kom hem fikade jag lite, såg OTH och sen gick jag till mitt rum och la mig i sängen och såg ett avsnitt av Doctor Who. Har inte kommit långt in i serien, är fortfarande på första säsongen hehe. 
¨Slapp fara till holken iaf, för hade US-möte!
Fick träffa massa fina människor, och hade roligt :')
 
Nu lyssnar jag på mysig musik (You Me At Six, Radiohead, All Time Low och The Smiths)! Ska nog lägga mig tidigt ikväll, eller iaf försöka.
Byyeee
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback