LOOKING AT THE MOON OUTSIDE, IT'S GETTING PRETTY BRIGHT TONIGHT

tumblr-bild
 
Har inte gått utanför huset idag, skulle egentligen på årsmöte, men har känt mig jättedålig hela dagen. Har haft jätteont i huvudet, beror nog på att jag är så spänd, har svårt att andas och ont i halsen. Nu har jag feber också (37,8 så det är inte mycket).
Börjar få ont i käkarna också, av nån anledning!
 
Jag och Julle bakade kladdkakemuffins, som vart riktigt goda! Sen såg vi något avsnitt av TBBT och efter det kröp jag ner i min säng och såg Hannah Montana the Movie. 
Mamma masserade mig när jag såg Ink Master, och efter det putsade jag och målade Nåva's urna. Snart är den vit och fin!
Måste bara komma på något kretivt att måla på den..
 
Vet egentligen inte vad jag ska skriva! Missade radioshowen (det är en timme kvar av dden, men ändå) för att jag orkade inte se den, tror jag ska se imorrn istället. Hoppas på att få mer sömn inatt än jag fått i helgen!
 
Byyyeeeeeeeeeeeeeeee

Comments
C▲MILL▲ MORITZ says:

Krya! Kan inte vi vara med varandra efter du har blivit frisk hihi?(a)

Svar: Tack! Ja de kan vi väl :D
Linn Lundström

2013-02-25 | 16:07:41
Blogg: http://camillamoritz.blogg.se/

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback