DAG 2 - EN PERSON JAG VILL TRÄFFA JUST NU

Det finns många personer jag vill träffa just nu, men här är dom jag vill träffa extra mycket:
 
Josh, Max, Matt, Chris och Dan från you me at six. Vill berätta för dom hur otroligt mycket dom betyder för mig, och hur glad jag blir av dom och deras musik. ♥
 
Justin Bieber. En stor inspiration som jag har velat träffa sen jag var typ 12? Skulle betyda otroligt mycket om jag fick träffa honom någon gång. Men än så länge får jag ''nöja mig'' med att se hans konsert. ASDFGHJKL. ♥
 
Jag vill träffa Alex, Jack, Rian och Zack från all time low. Samma som med ymas, jag vill få en chans att berätta för dom hur dom gör mig gladare dagligen och hur dom hjälper mig när jag har det svårt. ♥
 
Jossi, Vic, Elle och Maya. För att det är några av mina bästa vänner. ♥
 
Nåva. ♥
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback