DAG 1 - EN BILD PÅ MIG + 10 FAKTA OM MIG.

1. Jag är rädd för det mesta! Mörkrädd, rädd för fåglar, fiskar, vatten. (Och massa andra saker)
 
2. Min favoritfärg är lila och mitt 'turnummer' är 13
 
3. Jag kan inte sova utan att lyssna på musik, och lyssnar på musik större delen av dagen
 
4. Mina bästa vänner betyder allt för mig, vet inte vad jag skulle göra utan dom
 
5. Min största dröm är att flytta till England, bli psykolog/fotograf och att sen resa jorden runt
 
6. Jag vet inte hur man ska starta en konversation och det tar mig lång tid att komma på vad jag ska säga, därför säger jag inte mycket
 
7. Om jag fick bestämma skulle jag byta hårfärg typ varannan vecka! Blir less så fort x)
 
8. Jag planerar vad jag ska ha på mig nästa dag precis före jag ska sova, så att jag kan sova så länge som möjligt. Därför orkar jag nästan aldrig sminka mig och fixa håret heller!
 
9. Några nackdelar med mig är att jag blir lätt avundsjuk, arg, och är långsint så har svårt att förlåta :c
 
10. Jag har dålig fantasi, fast bra fantasi när jag inspireras!
 
Så, det var några fakta om mig, visste inte vad jag skulle skriva riktigt, hehe.

Comments
Mayzi says:

Min snyggaste, typ allt dedär stämmer in på mig c:<3

Svar: finaste du ♥ hihi okej c:
Linn Lundström

2013-02-21 | 14:06:11
Johanna says:

Så jäkla snygg du är! :O Den blicken alltså.

2013-02-21 | 22:09:02

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback