MY SONGS KNOW WHAT YOU DID IN THE DARK

Klev upp ovanligt tidigt imorse, för att vara helg! Det var kokande varmt i mitt rum, så kunde inte somna om :(
Då jag gick ut en sväng med vovven så höll jag på att dö av värme! Det märks verkligen att det snart är sommar!
Min dag har bestått av Doctor Who, träning och radioshow typ.
Jag och mamma har också planerat hur vi ska ta oss till globen nästa måndag och sånt, för det är jU JUSTIN'S KONSERT JAG ÄR SÅ TAGGAD OMG.
Kommer bli gryyyyyyymt, har väntat på det här tillfället i 4 f*cking år, och om en vecka händer det :')
 
Har beställt skolavslutningsklänning också, hittade typ ingen som jag ville ha så Julle fick hjälpa mig, och det blev den här!
Ska försöka få mamma att köpa dom underbara skorna jag vill ha också, hon totalvägrar för att det är spikes på dom.. Aja, nu ska jag skynda mig att duscha för har glömt att jag ska det, hejdå!
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback