JUST CRASH, FALL DOWN

Nu kommer mitt vanliga inlägg om hur mycket jag hatar torsdagar! 
Hahah, nejdå ska inte tjata mer om det, säger det varje torsdag och tror folk börjar bli less på det nu ;)
Men dagen har varit skit, det blev lite bättre senare mot dagen, även fast jag hade sprängande huvudvärk (som fortfarande är kvar och haft hela dagen), men lyckades skratta lite idag iallafall!
 
Har tänkt ta kort på det jag köpte i Stockholm, men jag orkar aldrig ta fram kameran! Ska försöka att inte prokrastinera, men ska nog inte göra det förrns imorrn ändå.
Ska på holken ikväll, borde nog ta mer alvedon för att ta bort smärtan i huvudet, så jag orkar. 
 
Och vi måste lämna in min iPhone på lagning, pga fabriksfel. 
Min moppe måste också in på service.
:(
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback