I'M BACK

Hellooo!
Har inte haft dator på flera dagar, så har därför inte kunnat blogga. Det som hänt under dom senaste dagarna, är att jag har fått en iPhone 4s (som vi ska lämna in på lagning nästa vecka pga. fabriksfel), varit på två möten och dampat över att det bara är några dagar kvar innan konserten!
Och just det, har börjat dricka te också! :o
Egentligen avskyr jag te, men som blivande London-bo så måste man ju lära sig ;) (jk,) 
Vi har något te hemma som smakar vanilj, och med typ 10 sockerbitar blir det jättegott! 

Körde hem från skolan för en timme sen, hade så ont att jag mådde illa. Så nu sitter jag och ska se Doctor Who och dricker te!
Ikväll ska jag och några brudar sova på ridhuset, det ska bli trevligt. Och före det ska jag och min familj till den där grejen på stan, för att fira SM-guldet! :D
 
Hare bäst! ♥
 

Comments
Rebecca says:

Jag hade jätte mycket honung i mitt te först, men sedan vänjer man sig vid smaken och helt plötsligt så är det jätte gott :3

2013-04-19 | 15:30:44

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback