I THINK THE WHOLE WORLD'S ADDICTED TO THE DRAMA

Sitter för tillfället och lyssnar/ser på Dan och Phil's radioshow, och äter kladdkaka!
För en gångs skull så har det faktiskt hänt något på helgen, i fredags for jag och Mye på bio och såg Iron Man 3 (underbar film, slsjkfjsfdk) sen sov vi hos henne.
Igår hade vi disco på Holken för årskurs 1-4, så spenderade min kväll där. Efteråt drog jag, Otto och Josef till Josef och såg film! 
Först såg vi The Woman In Black (för tredje gången) och sen en animerad film, Rise of the Guardians. Den var riktigt bra, men vi hann inte se klart hela, så ska definitivt se den igen!
 
Idag har jag plockat upp hundskit från gården, men det började spöregna så jag gick in och drack varm choklad medans jag tittade på Doctor Who. 
Har också sett klart Red Dawn, och Christoper and His Kind. Riktigt bra filmer! 
 
Imorrn ska jag och Julle på jobbintervju för ett sommarjobb, är ganska nervös, hoppas det går bra ändå!
 
 
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback