GOOD MORNING SUNSHINE

 
Idag har faktiskt varit en rätt händelserik dag! Som vanligt så hatar jag torsdagar över allt annat, men tack vare mina vänner så orkar jag ta mig igenom dagen.
Efter skolan så spontanföljde jag Johanna hem till henne! Vi bakade kladdkaka, och medan den gjordes satt vi och pratade. Det var riktigt härligt, att kunna prata med någon.
Hann dock inte äta kladdkakan, för hade helt glömt bort att jag hade utvecklingssamtal, så mamma stressade och hämtade mig!
Har nyss ätit mat, och ska antingen rita, läsa eller se Doctor Who, vi får väl se vad det blir!
Mår riktigt illa just nu, så ska inte fara till Holken ikväll och jobba, som egentligen var planerat.
Men aja, vi höres!
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback