EVERYBODY WANTS TO GO TO HEAVEN, BUT NOBODY WANTS TO DIE

Failade imorse, försov mig så jag missade bussen! 
Första gången på alla år i skolan som jag faktiskt försovit mig så jag skulle komma försent :o
Men som tur var erbjöd sig Julia att komma och hämta mig med moppen, så hon räddade typ min dag!
Engelskan var chill&rolig, vi översatte låten Stan av Eminem, och sen skulle vi beskriva ord till varandra utan att nämna själva ordet, haha fattar ni?
Sista lektionen hade vi bild, jag började rita en gammal bild av Justin, och den började bra så vill fortsätta rita på den typ nu!
 
Efter skolan for jag in till stan och tränade, fikade på Wayne's med mamma (ska aldrig köpa en Caffe Frappe igen) och sen köpte jag Cola innan vi for hem med bussen.
Direkt jag kom hem satte jag mig och ritade bilden på Dan som jag började med igår, har hållit på i typ 3 timmar sammanlagt (wow) och har baara lamamössan kvar att rita!
Är inte precis nöjd med teckningen dock, ser inte riktigt ut som han, fast samtidigt är det en av de bästa teckningar jag ritat, men men.. Övning ger färdighet!
Lyssnar på Bring Me The Horizon's nya album just nu som jag är helt kär i, det är uuunderbaart!
 
Nu måste jag verkligen plugga på HK-provet, har skjutit upp det i några veckor och vi har provet imorrn. Dessutom har jag jättesvårt att koncentrera mig, och jag måste läsa igenom typ 3284792 sidor, wish me luck?
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback