DAG 24 - MITT FAVORITPROGRAM - OCH VARFÖR

Nu är det samma här, som med musiken och filmerna!
Har sett så många olika serier och dom flesta är superbra, så det är jättesvårt att välja bara en! Men dom som jag har sett mest av, och som jag gillar mest just nu är:
 
Doctor Who
Egentligen är det inte en så jättebra serie, hela första säsongen tyckte jag den var skitkass, och orkade knappt kolla på det. Men sen började jag gilla det mer och mer, ju mer jag såg av serien! Nu är jag på säsong 5 (det finns 7 säsonger) och jag älskar det! 
Så jag vet inte om det är bra för att det faktiskt är bra, eller om det är bra för att jag har sett så mycket av det och för att det finns saker om DW överallt och jag är glad att jag äntligen fattar allt, haha!
 
Merlin
När Merlin först kom till Sverige så såg jag, Pappa, Julle och Kevin det varje söndag (tror jag att det var). Älskade det redan från början! Orkade inte hänga med sen när det gick på TV, så har inte sett det på några år, tills nu. Nu håller jag på att se ikapp allt jag missat (typ 4 säsonger) och det är så bra, asdfghjkl.
 
Grey's Anatomy
Åhh, det är defintivt en av mina absoulta favoritprogram! Har alltid älskat det, och kommer alltid göra :') Har sett alla avsnitt som har kommit ut hitills (förutom säsongen som går nu på tv)!
Dock så kan jag inte se avsnitt av det som jag redan sett förr, vet inte riktigt varför men det är bäst första gången man ser det!
 
Glee
Jag vet egentligen inte varför jag gillar det så mycket, men har alltid älskat det! Hade Glee-maraton typ i oktober-november, då såg jag alla säsonger som kommit ut. Har inte hängt med så bra i avsnitten den här säsongen, så när jag sett klart Merlin och Doctor Who får jag väl ta och hinna ikapp med Glee också! (:
 
Sherlock
Okej, Sherlock är nog en av dom bästa tv-serier jag sett, någonsin! Det är så bra gjort och intressant, och man vill bara se mer! Avsnitten är ganska långa, typ som en vanlig film, och det finns bara 3 avsnitt i varje säsong (2 säsonger, den 3e håller på att filmas nu). Men om du inte har sett Sherlock tycker jag verkligen att du ska se det!
 
Ja, det är väl dom tvserier som jag fastnat för mest, men finns huuuuur många som helst fler som jag älskar! 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback