DAG 23 - EN LÅT SOM FÅR MIG ATT GRÅTA.

Alltså, det finns ingen låt som får mig att gråta direkt, men det finns låtar som får mig att bli känslosam, typ. 
Ibland gråter jag när jag hör dom, för att jag kan relatera till texten och ibland bara för att texten är så, jag vet inte.. Ledsen?
Aja, här är några av dom iaf!
 
Shake It Out - Glee (Original by Florence + The Machine)
The Scientist - Coldplay
Creep - Radiohead
Iris - Kellin Quinn/Sleeping With Sirens (Original by The Goo Goo Dolls)
Lucy - Skillet
I'll Always Remember You - Miley Cyrus
When I Look At You - Miley Cyrus
Breathe Me - Sia
Little Bit Of Truth - You Me At Six
Nothing Like Us - Justin Bieber
Don't Go - Bring Me The Horizon
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback