Wayward winds, the voice that sings of a forgotten land

Har varit på stan idag också, jag, pappa och Kevin skulle fixa pass, och efter det åt vi lunch på subway!
Sen for jag och Julle till friskis och tränade i typ en timme, och sen tog jag bussen hem.
Nån timme efter kom Johanna och hälsade på, vi låg ute i gräset och pratade. Det var trevligt!
 
Hon visade mig också ett band som heter First Aid Kit, sitter och lyssnar på dom nu. 
Snart ska jag se Morden i Midsomer, och efter det ska jag se lite Supernatural.
 
Imorrn ska jag kliva upp lite tidigare för att jobba, så det är väl så jag ska spendera morgondagen!
 
 

Comments
greta says:

så sjukt fin asså!!:o

Svar: tack :D
Linn Lundström

2013-06-26 | 23:12:46
Blogg: http://skelleftearyttarna.blogg.se

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback