SUMMER PARADISE

Har äntligen fått sommarlov!
Känns lite tråkigt att lämna min klass, men ser fram emot gymnasiet och nya (förhoppningsvis) vänner. 
Tror att det kommer bli super på bild-linjen (om jag tar mig in), eftersom att det är ett så stort intresse!
 
Har plågat mig i en hel dag med mina högklackade skor med nitar, har fruktansvärt ont i mina fötter nu ;__; 
Men efter skolavslutningen så for jag med min familj till Tatung och åt lunch, sen gick vi en vända på stan och jag köpte den svarta skjortan som jag visat att jag vill ha i ett annat inlägg, och en 'myströja' från stadium!
Ska snart beställa den där jeansjackan också, haha så lycklig :')
 
Har dessutom fått lön idag, så är rikare än jag varit på länge!
 
Och just det, fyllde 16 år igår!
Fick Demi Lovato's nya album DEMI, massa godis, ett jättefint armband, ett rosa skal av camilla, 1000kr och min kisse Mysan! 
Och på kvällen hade vi 9ornas middag/kväll, så skulle säga att min födelsedag var riktigt lyckad! :)
 
 
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback