Carry on wayward son

Vi har inte haft en vanlig skoldag idag, utan på förmiddagen städade vi typ massa och efter lunch var det 'musikdag'. Så den enda typ vanliga lektionen vi hade var idrott, och då spelade vi bara kubb!

Fick två tidiga födelsedagspresenter av finaste Camilla, eftersom jag fyller 16 om två dagar :') tack så mycket!
Ska dock vänta med att öppna tills den stora dagen!

Imorrn har vi fotbolls- och kubbdag, på torsdag har vi uppdraget och 9ornas middag på kvällen, och på fredag slutar vi skolan. Ska bli så skönt att komma ifrån kågeskolan, även fast jag förmodligen kommer sakna min klass litegrann.

Nu äter jag banan, dricker oboy och lyssnar på Carry On Wayward Son, ska alldeles strax se Teen wolf och supernatural, hejdå :3


Comments

Leave a comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Comment:

Trackback